piątek, 24 kwietnia 2015

Projekt : STUDIA


Jestem studentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na kierunku Finanse i Rachunkowość, aktualnie przede mną druga sesja.

Dlaczego akurat te studia?
Przecież w każdej firmie są potrzebni ekonomiści, księgowi, jest wiele banków i ciągle otwierają się nowe, dodajmy do listy ubezpieczenia, doradztwa, a może okażę się, że będę świetnym maklerem giełdowym dołóżmy jeszcze do tej wyliczanki pomysł na własny biznes i mamy już wszystko - szeroki wachlarz wyboru drogi życiowej, a przecież w wieku 20 lat nie mam 100% pewności, że to co podoba mi się teraz chce robić do końca swojego życia. Tak wybory są ważne, już przecież idąc do szkoły średniej decydujemy się na dany profil wiedząc w czym jesteśmy dobrzy, a co  jest Naszą piętą achillesową. Ale czy możemy przewidzieć że za 10 lat dalej będzie Nam się to podobać? Okey nagle ze ścisłowca nie stanę się humanistką, ale nie mam pewności czy wybrany przeze mnie teraz zawód będzie dalej po upływie lat mi się podobał. Człowiek w końcu popada w monotonie, pojawia się rodzina i już nie możemy podejmować pochopnych decyzji nie zważając na konsekwencję danego wyboru.Trzeba mieć wielką odwagę, żeby postawić wszystko na jedną kartę . 
W życiu jednak ważne jest to aby być szczęśliwym i  spełniać się na każdym polu ,zawodowym również, dlatego mam nadzieję, że postawiona przed wyborem sprecyzowania mojej specjalizacji za ten stosunkowo krótki czas wybiorę właściwie i w zgodzie z własnymi przekonaniami i uczuciami. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz